Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

marți, 10 noiembrie 2015

PLAIUL VACILOR ,NU ALL MOUNTAIN TRAIL

Pentru ca tot suntem inca in sezonul de mountain bike ar trebui sa respectam in primul rand traditia si istoria orasului Sinaia . Noul traseu este de fapt primul si cel mai vechi traseu care are sute de ani .
As vrea sa felicit pe cei care au inceput sa amenajeze traseul de all mountain , la acest traseu am lucrat si eu in primavara ,unde am facut curatat pe traseul .
Cum spuneam acest traseu are sute de ani ,este de fapt prima poteca numita Plaiul Vacilor , si cred din acest motiv ca ar trebui sa se numeasca Plaiul Vacilor .
Atunci cand am inceput sa lucrez pe anumite portiuni la amenajarea lui am facut o din dorinta de a fi un traseu de agrement ,cu trase usoare si cel mai important sa aiba flow . Varianta de a trece pe sub tunel mi a placut si mie dar coborarea pe acolo nu respecta traseul initial .
Chiar si cu cele 2-3 scurtaturi traseul nu este nou ,asa cum se crede cei din Sinaia il foloseau pt bike si enduro de peste 15-20 de ani.
Daca ar exista o comunicare v as putea arata toate variantele din Sinaia ,pretabile pentru mountain bike , Spun ca in Sinaia exista o serie de retele de poteci reamenajate de Carol

Niciun comentariu:

Arhivă blog