Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri -9 ( CUPA EUROPEI GERMANIA )

LOCUL 48 PSL 27.02.2000 Ostin GER Europa Cup Parallel Slalom FIS Pts 1.00

LOCUL 48 PSL 26.02.2000 Ostin GER Europa Cup Parallel Slalom FIS Pts 1.00


Pentru mine a fost debutul competitional in competitiile FIS. Eram fun I.S.F. (International Snowboard Federation )pe vremea aceea si as fi si acum daca ar exista.Era pentru prima data cand mergeam in CUPA Europei la Slalom. Inainte de concurs am fost cateva zile pe ghetar langa Innsbruck in Stubai sa ma antrenez. Pentru ca nu aveam antrenor mi-am luat un monitor de snowboard care sa ma vada si sa-mi explice ce m-ai aveam de facut. Atunci am invatat si metoda de predare pe care monitorii austrieci o aveau.

Ajuns la concurs in Badwiesse -Germania , unde m-am intalnit cu Alina si Francesca din Romania ,imi luase deja numarul de concurs de la TC Meeting . Surpriza a fost cand numarul meu de concurs era un numar destul de mic. Cei de la TC Meeting in loc sa ma treaca pe lista cu 0 puncte FIS ,au gresit si mi-au trecut un numar destul de mare de puncte si am avut un numar de start foarte bun.

A doua zi pe partie , toata lumea era curioasa sa vada cine sunt , si nu intelegeam de ce. Eram cotat in primii 10 rideri si nimeni nu ma cunostea . Totul a incetat in momentul in care am inceput sa ma dau...:)

In urma concursului am obtinut 1 punct FIS (pe vremea aceea nu primeau decat primii 50 puncte si era mai greu sa intrii in puncte decat acum)

Niciun comentariu:

Arhivă blog