Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri -3 (FRSB snowboard )

(PRIMUL PODIUM -FRSB -SLALOM 1997)


Snowboardul in Romania a inceput cu un abuz...

In toamna lui 97 la Sinaia ne-am intrunit toti boarderii din tara ,fiecare cu clubul sau . Am participat la Fondarea Comisiei de Snowboard din cadru Federatiei Romane de Schi.Toate astea datorita eforturilor depuse de Milo si Andy care au facut posibila afilierea la federatie. Partea negativa a fost ca Federatia si-a impus un om ,si anume Codrut Popescu .Eu nu-l cunosteam si nici nu stiam despre ce e vorba.
Cum era si normal exista doua tabere ;Milo cu Andy Fazekas si Pipos si Mihaela Sulica. Eu eram la mijloc ,reprezentam Sinaia cu Asociatia Monitorilor din Romania.Dupa 3-4 ore de certuri nu am ajuns la nici o hotarare. Asa ca Federatia a stabilit o alta intalnire,dar surpriza nici eu nici Pipos si nici Sulica n-am mai fost invitati. Asa a inceput snowboardul oficial in Romania -cu un pic de abuz.






27 12 1997 Partia de la Azuga -Slalom.


Locul I Lacy Oswald AS PRO SNOW BRASOV

Locul II Toma Mortila A.M.R.

Locul III Victor Guliciuc AS PRO SNOW BRASOV



Daca nu ma insel acesta a fost si primul concurs oficial de snowboard din Romania din cadru FRSB.
Era clar ca eu nu sunt in gratiile celor care organizau concursul. Eram in opozitie.
Am fost anuntat cu cateva ore inainte de concurs si nu-mi pusesem boardu in picioare anul acela. Imi doream sa castig ,eram hotarat sa termin cursa orice ar fi. M-am dat prudent si am avut surpriza sa ajung al doi-lea.




Niciun comentariu:

Arhivă blog