Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

luni, 30 martie 2015

CAMPIONATELE NATIONALE DE SNOWBOARD AUSTRIA - ITALIA 2015

CSO SINAIA sectia de performanta snowboard  cuToma Mortila  Adrian  Teodorescu , Dana Seleusan ,Iulian Simileac si Stefan Simileac au participat la Campionatele Nationale de Snowboard ale Austriei  Hochficht 23-24 Martie si Campionatele Italiei ,Canazei 26-27 Martie .

A fost o experienta incredibila , la start au fost 3 Campioni Mondiali si 3 castigatori de Cupa Europei la general .am reusit o clasare pe locul 10 pe culoarul meu rezultat final 19 la slalom ,iar a doua zi in Austria am reusit sa ma calific in finala top 16 la PGS .  

A fost o surpriza pt mine pentru ca la GS nu m am dat in ultimii 5 ani decat de 4-5 ori . 
Cu locul 16 am obtinut puncte de mondiale , dar trebuie sa repet rezultatul  si in Italia . 


REZULTATE PARALEL SLALOM

14 DANA SELEUSAN   FINALE

19 TOMA MORTILA
25 IULIAN SIMILEAC
30 ADRIAN TEODORESCU
31 STEFAN SIMILEAC


REZULTATE PGS

14 DANA SELEUSAN

16 TOMA MORTILA
22 IULIAN SIMILEAC
26 ADRIAN TEODORESCU ( locul 15 in prima mansa )
30 STEFAN SIMILEAC


Canazei Italia 

Un DNF la Slalom si o cursa superba la PGS locul 22 din 73 din care 43 erau sportivi de worldcup .

M am bucurat de powder si de curse , am avut o evolutie foarte buna de care sunt foarte mandru. 
Astept sezonul competitional 2016 si curse cat mai spectaculoase.



Multumesc celor care au facut posibil sa ajung la acest nivel AQUILA , DEMENTOR , TELEFERIC , extremeriders , cza plates , cso sinaia , snow academy sinaia .

Lista de start , cei 3 fosti si actuali Campioni Mondiali Karl , Rok si Lukas .clasare top 10 pe traseul rosu

REZULTATE PSL ITALIA

24 DANA SELEUSAN

46 IULIAN SIMILEAC
60 STEFAN SIMILEAC

REZULTATE PGS ITALIA

22 TOMA MORTILA

26 DANA SELEUSAN

55 IULIAN SIMILEAC
58 STEFAN SIMILEAC



La start Hochfich ,Austria PSL

Dana Selesan CSO Sinaia calificata in finala vs Claudia Rigler
Cso Sinaia snowboard Team
Calificare in premiera la alpin






Canazei FIS N C


Adrian Teodorescu Cso Sinaia
Dana Seleusan Cso Sinaia
Nr meu de concurs la slalom
Dana si Iulian Simileac

Powder

More pow ....

Avans in mansa a doua in fata austriacului Raab de aproape 2 secunde .

Niciun comentariu:

Arhivă blog